مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 شهریور 1401 ساعت 07:022022-09-09سياسي

شهیدولی الله حمزه لویی: ما دنباله رو نهضت امام حسین(ع) هستیم


شهیدولی الله حمزه لویی در بخشی از وصیت نامه خود آورده است «آمده ام تا پوزه جهانخواران را به خاک ذلت بکشم و حق مظلومان را از ظالمان بگیرم، ما دنباله رو نهضت امام حسین(ع) هستیم و با روش آن حضرت پیش می رویم».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهید ؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

3059/تبرک لحظاتمان با شهیدولی الله حمزه لویی بسمه تعالی خدای را سپاس می گویم که توفیق جهاد در راه دینش را به من ارزانی داشته است تا بانک الله اکبر در سرتاسر جهان طنین نیندازد ما می جنگیم(امام خمینی) من با میل و رغبت داوطلبانه به این جهاد مقدس آمده ام تا پوزه ابرقدرت ها و جهانخواران را به خاک ذلت بکشم و حق مظلومان گیتی را از ظالمان بگیرم، ما دنباله رو نهضت امام حسین(ع) هستیم و با روش آن حضرت پیش می رویم و همه عالم می دانند که دشمنان انقلاب ما رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدولی الله حمزه لویی: ما دنباله رو نهضت امام حسین(ع) هستیم

شهیدولی الله حمزه لویی: ما دنباله رو نهضت امام حسین(ع) هستیم