مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 21:372022-09-08سياسي

لزوم افزایش کیفیت تعلیم و تربیت در مراکز آموزشی مازندران


نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر لزوم افزایش کیفیت تعلیم و تربیت در مراکز آموزشی استان، گفت: حضور دانش آموزان با پوشش متناسب اسلامی و ایرانی و سهم مدارس دولتی و غیردولتی در پذیرش در رتبه های بالای دانشگاهی در مازندران باید مشخص شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در سال 1401 با تسلیت ایام از این فرهنگ باشیم.

وی افزود: شورای فرهنگ عمومی یکی از نهادهایی است که برای پاسداشت و ترویج از  فرهنگ عاشورایی خروجی خوبی دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران درباره موضوع کمبود نیروی بومی در غرب استان، گفت: اینکه آیا متقاضی وجود نداشت و یا توزیع ناعادلانه نیرو صورت گرفت باید مشخص شود.

محمدی لایینی ادامه داد: اگر متقاضی نیروی کار در منطقه گردشگری غرب کم است باید بررسی و فرهنگ سازی صورت گیرد تا جوانان به سنگر معلمی اهمیت بدهند ، تعهد نیز مهم است.

* لزوم افزایش کیفیت تعلیم و تربیت وی با تاکید بر لزوم افزایش کیفیت تعلیم و تربیت در مراکز آموزشی استان، خاطرنشان کرد: برخی از معلمان و مدیران ارزش گرایی لازم را ندارند و این مورد رضایت ما نیست، میزان تشویق حضور دانش آموزان با پوشش متناسب اسلامی و ایرانی و سهم مدارس دولتی و غیردولتی در پذیرش در رتبه های بالای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم افزایش کیفیت تعلیم و تربیت در مراکز آموزشی مازندران

لزوم افزایش کیفیت تعلیم و تربیت در مراکز آموزشی مازندران