مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 20:072022-09-08سياسي

مرکز سلول درمانی سلطانیه به صورت هیأت امنایی اداره می شود/احداث در 4 سال


مدیر اجرایی مرکز سلول درمانی سلطانیه گفت: مردم بدانید برای اداره این مرکز تفاهم نامه ای وجود دارد که اداره این مرکز به دولت و هیچ فردی داده نخواهد شد و به صورت هیأت امنایی اداره خواهد شد و درآمد آن هم صرف امور عام المنفعه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سهند فلاحی شامگاه پنجشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی مرکز سلول درمانی سلطانیه با تشریح مشکلات پیش روی آغاز این عملیات اظهار کرد: آغاز عملیات اجرایی این پروژه مرهون مردانی است که حاضر نشدند منافع مردم را فدای منافع زودگذر و عافیت طلبی کنند.

مدیر اجرایی پروژه سلول درمانی سلطانیه با بیان اینکه بر اساس گفته متخصصان، آینده علم در گرو سلول های بنیادی است، افزود: استفاده از این علم در امور درمان، در برخی از کشورها از جمله امریکا و ژاپن آغاز و هر کشوری که آغاز نکند عین انقلاب صنعتی عقب خواهد ماند.

وی با بیان اینکه رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان وقت در مورد این موضوع در سال 99 با وی تماس گرفته است، تصریح کرد: با توجه به اینکه کار بر روی این علم در دانشگاه های استان های دیگر هم آغاز شده، موضوع را با برادران نجفی مطرح و امور با برنامه ریزی و دیدارهای انجام شده پیگیری شد که نتیجه آن توسعه طرح و نیاز آن به یک زمین 100 هکتاری بود که در واقع آغاز عملیات اجرایی یک پروژه طبق استاندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز سلول درمانی سلطانیه به صورت هیأت امنایی اداره می شود/احداث در 4 سال

مرکز سلول درمانی سلطانیه به صورت هیأت امنایی اداره می شود/احداث در 4 سال