مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 18:072022-09-08سياسي

رزمایش اقتدار 1401/ فرمانده نزاجا: باید برای جنگ های شبکه محور آماده شویم


برای پاسخگویی به تهدیدات و نبردهای آتی باید 4 ویژگی دقیق زن بودن، هوشمندی، دور زن بودن و شبکه ای محور شدن تجهیزات را مدنظر قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در جریان رزمایش اقتدار 1401 نزاجا که در منطقه عمومی نصرآباد استان اصفهان در حال برگزاری است، اظهارداشت: نیروی زمینی مأموریت های دشواری در جهت حفظ استقلال، تمامیت ارضی و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر عهده دارد.

وی ادامه داد: برابر اوامر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) در سال های اخیر، تغییرات ساختاری را در سازمان رزم نیروی زمینی جهت ارتقای توان دفاعی ایجاد کرده ایم.

امیر سرتیپ حیدری با تأکید بر کیفیت بالای یگان های نیروی زمینی ارتش در حوزه های مختلف از جمله بخش های توپخانه و پهپاد، افزود: در این رزمایش، هوشمندی و نقطه زنی تسلیحات توپخانه، پهپاد و زرهی نزاجا به نحو مطلوبی به نمایش درآمد.

وی با اشاره به توان بالای لجستیکی نیروی زمینی گفت: توجّه به جابه جایی و انتقال سریع نیروها از 8 استان کشور به منطقه عمومی رزمایش از جمله مؤلفه های ارزیابی و سنجش کیفی این رزمایش محسوب می شود که به نحو مطلوب در زمانی کمتر از استانداردهای موحود اجرا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش اقتدار 1401/ فرمانده نزاجا: باید برای جنگ های شبکه محور آماده شویم

رزمایش اقتدار 1401/ فرمانده نزاجا: باید برای جنگ های شبکه محور آماده شویم