مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 09:522022-09-08اجتماعي

ترافیک سنگین در جاده ایلام - پایانه مرزی مهران، هراز و فیروزکوه


چالوس حدفاصل دوراهی شهرستانک تا نسا و محدوده سیاه بیشه و سه راهی دیزین ، آزادراه تهران - شمال محدوده انتهای آزادراه که متصل به جاده چالوس می شود ترافیک سنگین گزارش شده است.

- در محور کرج - چالوس حدفاصل دوراهی شهرستانک تا نسا و محدوده سیاه بیشه و سه راهی دیزین ، آزادراه تهران - شمال محدوده انتهای آزادراه که متصل به جاده چالوس می شود ترافیک سنگین گزارش شده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور گفت: ترافیک در محور ایلام - پایانه مرزی مهران برای خروج از کشور به عراق و محور هراز فیروزکوه سنگین گزارش شده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، حمیدرضا فرامرزی درباره آخرین وضعیت راه های کشور در ساعات اولیه صبح امروز پنجشنبه 17 شهریور، اظهار داشت: در محور کرج - چالوس حدفاصل دوراهی شهرستانک تا نسا و محدوده سیاه بیشه و سه راهی دیزین ، آزادراه تهران - شمال محدوده انتهای آزادراه که متصل به جاده چالوس می شود ترافیک سنگین گزارش شده است.

  وی با اعلام اینکه محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند، خاطر نشان کرد: در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده های بایجان و سه راهی چلاو، در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال محدوده شهر دماوند ،و همچنین در آزادراه قزوین - رشت محدوده شهر رودبار ترافیک سنگین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک سنگین در جاده ایلام - پایانه مرزی مهران، هراز و فیروزکوه

ترافیک سنگین در جاده ایلام - پایانه مرزی مهران، هراز و فیروزکوه