مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 19:522022-09-07سياسي

تلاش مسئولان برای آزادی حاجی اصفهانی ادامه د ارد


مسئول دفتر بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت استان اصفهان گفت: در شب وداع یکی از کاروان ها یک از زائران به نام خلیل دردمند با عکس شهید سلیمانی عکس یادگاری گرفته بود و به همین دلیل توسط نیروهای امنیتی عربستان بازداشت شد و مقامات مسئول و ذی ربط در .

- حجه الاسلام مهدی گرجی مسئول دفتر استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس از اصفهان مطرح کرد: در سفر اخیر خانه خدا ماموران امنیتی عربستان برخی از زائران ایرانی را بازداشت می کردند.

تعدادی زیادی از اینها جوانانی بودند که به عشق سردار دلها حاج قاسم سلیمانی با تصویری از ایشان که بر روی موبایل خود داشتند در حین طواف به یاد آن قهرمان ملی عکس یادگاری می گرفتند و این برای ماموران امنیتی عربستان سوال شده  بود که شاید این حرکت یک پروژه ای است و زائران به طور عمدی این کار را انجام می دهند.

وی گفت: با صحبت با ماموران امنیتی گفته شد که هیچ عمدی در کار نیست و مردم به عشق مرد بزرگی که فداکاری کرد و خطر بزرگی را از جهان اسلام و بشریت دفع کرد عکس یادگاری می گیرند.

گرجی افزود: در شب وداع یکی از کاروان ها یک از زائران به نام خلیل دردمند با عکس شهید سلیمانی عکس یادگاری گرفته بود و به همین دلیل توسط نیروهای امنیتی عربستان بازداشت شد و مقامات مسئول و ذی ربط در سازمان حج و وزارت خارجه دنبال هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش مسئولان برای آزادی حاجی اصفهانی ادامه د ارد

تلاش مسئولان برای آزادی حاجی اصفهانی ادامه د ارد