مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 15:572022-09-07سياسي

رییس جدید بسیج دانش آموزی گلستان معرفی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سید موسی حسینی جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان در مراسم تودیع و معارفه مسوول سازمان بسیج دانش آموزی استان گلستان اظهار کرد: محمود علیخانی یکی از نیروهای بسیار قابل و افسری آموزش دیده و در تمام زمینه ها موفق عمل کرده است و اکنون این سکان را به دست مظفر ممشلی می سپاریم تا در تقویت این مسیر ما را یاری کند.

  وی با بیان اینکه دین، ولایت و مردم سه مولفه اصلی انقلاب اسلامی است، گفت: اگر به این سه مولفه مهم انقلاب اسلامی توجه نشود و به هر نحوی یکی از این مولفه ها از بین برود مولفه های دیگر اثرگذار نخواهد بود و هویت انقلاب اسلامی با چالش مواجه خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان اضافه کرد: دین، ولایت و مردم سه مولفه اصلی انقلاب اسلامی است و در صورتی که به یکی از این مولفه ها خدشه وارد شود مولفه های دیگر اثرگذار نخواهد بود.

حسینی تصریح کرد: کسانی که در دایره انقلاب اسلامی قرار گرفتند و فهم کاملی از انقلاب و ولایت به دست آوردند مانند یاران صدیق پیامبر شدند.

وی با تقدیر از معلم هایی که علم و دانش را به دیگران می آموزند، ابراز کرد: معلم تلاش می کند که دانش آموزان را با علم و سواد آشنا کند و اگر امروز من در کارم موفق شوم مدیون تلاش های بی دریغ معلمان هستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جدید بسیج دانش آموزی گلستان معرفی شد

رییس جدید بسیج دانش آموزی گلستان معرفی شد