مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 14:122022-09-07دانش

پردیس تخصصی فناوری و نوآوری مواد و انرژی در پژوهشگاه مواد و انرژی راه اندازی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، طرح ایجاد و توسعه پردیس تخصصی فناوری و نوآوری مواد و انرژی براساس سیاست های راهبردی این پژوهشگاه در مسیر تبدیل شدن به فضایی کارآفرین، - معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با راه اندازی پردیس تخصصی فناوری و نوآوری مواد و انرژی در پژوهشگاه مواد و انرژی و با همکاری پارک علم و فناوری استان البرز موافقت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، طرح ایجاد و توسعه پردیس تخصصی فناوری و نوآوری مواد و انرژی براساس سیاست های راهبردی این پژوهشگاه در مسیر تبدیل شدن به فضایی کارآفرین، به صورت جدی در دستور کار قرار داشته و به عنوان یکی از اهداف دارای اولویت از سوی پژوهشگاه، دنبال می شود.

این پردیس با همکاری و حمایت پارک علم و فناوری البرز، به منظور فراهم کردن زمینه توسعه فعالیت های فناورانه مبتنی بر دانش و به عنوان حلقه تکمیل کننده زنجیره کارآفرینی و شکل گیری کسب و کار های دانش بنیان در مجموعه ایجاد شده و امکان دسترسی نوآوران و فناوران مستعد به امکانات و زیرساخت های موجود را تسهیل می کند.

در تفاهم نامه مشترک پژوهشگاه مواد و انرژی و پارک علم و فناوری البرز که بدین منظور منعقد شده است، استفاده از ظرفیت های قانونی پارک در پژوهشگاه و همچنین همکاری مشترک در تبادل اطلاعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پردیس تخصصی فناوری و نوآوری مواد و انرژی در پژوهشگاه مواد و انرژی راه اندازی می شود

پردیس تخصصی فناوری و نوآوری مواد و انرژی در پژوهشگاه مواد و انرژی راه اندازی می شود