مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 14:072022-09-07سياسي

دوربرگردان اصلاح طلبان به سمت روحانی/ حمایت از «هیچ»!


اصلاح طلبان و تدبیری ها علی رغم اینکه در صحنه سیاسی تلاش کرده اند که صفوف خود را از هم جدا کنند اما برای احیای حیثیت سیاسی خود بار دیگر حاضر شدند با هم در یک مسیر مشترک قرار بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، یکی از پُر تکرار ترین تجربه هایی که در طول حیات بشر، مدام خود نمایی می کند روند و سیر تکرار تاریخ است.

همه ما شاید در بسیاری از مواقع این جمله را بارها در زندگی های شخصی و اجتماعی خود شنیده باشیم که در فلان مساله تاریخ دارد تکرار می شود.

برای مثال بزنگاه های سیاسی پُر تکرارترین موقعیت برای تحقق این اصطلاح است.

دور باطلی که در شرایطی مانند فرصت 8 ساله هر دولت به وضوح خودنمایی می کند و عده ای در پوستین نمایشی و غیر نمایشی منتقد بر مسند قضاوت می نشینند و بعضاً با طراحی سناریوهای مختلف سعی در تدلیس باطل دارند.

نزدیک ترین تجربه زیست سیاسی که با بی اقبالی مشهودی همراه بود، مربوط به دوران 8 ساله ریاست جمهوری یکی از دولت های مستقر در جمهوری اسلامی ایران با شعار دولت تدبیر و امید می شود که در ابتدا حامیانی نمایشی برای دستیابی به پیروزی در کارزار انتخابات داشت.

بعدها، حتی کارناوال حمایتی جریان موسوم به اصلاحات به عنوان گردن گیرترین جریان حمایتگر اصلاح طلبان به عنوان پَر و پا قرص ترین حمایت کنندگان دولت ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوربرگردان اصلاح طلبان به سمت روحانی/ حمایت از «هیچ»!

دوربرگردان اصلاح طلبان به سمت روحانی/ حمایت از «هیچ»!