مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 11:322022-09-07سياسي

نحوه نصب کاشی آشپزخانه سفید ایفا و مدلهای آن


از عوامل تعیین کننده و اساسی در زیبایی و تمیزی هر آشپزخانه ای، کاشیهای آن بوده که وظیفه مهمی را در این محیط ایفا می کنند که به همین منظور باید هنگام انتخاب این محصولات به موارد زیادی مانند مقاومت و رنگ آنها توجه نمود.

- همانطور که می دانید کاشیها یکی از پرکاربردترین محصولات برای کفپوش و دیوارپوش آشپزخانه و حمامها می باشد و این موضوع به این دلیل است که این کاشیها جذب رطوبت بسیار پایینی دارند و این موضوع باعث می شود که برای مناطقی با رطوبت بالا در خانه ها بهترین باشند.

با این حال مطمئن شوید که درجه اصطکاک روی جعبه 0.

50 ذکر شده باشد، هر چه امتیاز یا این عدد بالاتر باشد، احتمال لغزش روی کاشی کمتر است و اگر آشپزخانه شما فضای کافی داشته باشد، کاشیهای 16*16 سانتی متری بهترین گزینه هستند.

کاشیها به یکی از پرکاربردترین پوششها برای دیوارها و همچنین کفها تبدیل شده اند و آشپزخانه که در اصل قلب خانه شما است که اعضای خانواده پس از یک روز خسته کننده در آن گرد هم آمده و اوقات خوشی را در آن سپری می کنند، از این رو انتخاب درست کاشی آشپزخانه زرین و کاشی کاری چسبی نکته مهم در فراهم آوردن این اوقات می باشد.

مجموعه آراد برندینگ سالهای زیادی است که در این حرفه مشغول فعالیت می باشد و شما می توانید از طریق این سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه نصب کاشی آشپزخانه سفید ایفا و مدلهای آن

نحوه نصب کاشی آشپزخانه سفید ایفا و مدلهای آن