مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 10:322022-09-07فرهنگي

حوزه هنری و دانشگاه کردستان تفاهم نامه همکاری امضا کردند


حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان و دانشگاه کردستان در راستای ایجاد مرکز نوآوری خلاق موسیقی و سینما تفاهم نامه همکاری مشترک امضا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، صبح امروز با برگزاری نشستی با حضور امین مرادی رییس به امضا رسید.

امین مرادی رییس حوزه هنری استان کردستان در این نشست با اشاره به ضرورت ارتباط بین نهادهای فرهنگی و هنری با مراکز آموزش عالی، دانشگاه کردستان را یکی از مراکز مهم علمی کشور عنوان کرد و افزود: فعالیت دانشکده هنر و معماری در این مرکز آموزش عالی یکی از ظرفیت های مهم هنری در کردستان به شمار می رود.

وی ضمن تاکید بر لزوم تعامل و همکاری بین حوزه هنری و دانشگاه کردستان، گفت: ما در حوزه هنری این آمادگی را داریم و قبلا نیز در همین راستا آلبوم موسیقی مستوره را به عنوان یک کار مشترک با دانشگاه کردستان تولید و منتشر نموده و در ادامه نیز این آمادگی وجود دارد که همکاری ها را توسعه دهیم.

مرادی امضای این تفاهم نامه همکاری های مشترک را یک اقدام مثبت عنوان کرد و گفت: ایجاد تعامل و ارتباط بین دانشجو و هنرجو، می تواند هم زمینه برای حضور دانشجویان در محیط های هنری فراهم کند و هم هنرمندان نیز در محیط های علمی حضور پیدا می کنند و در نهایت این مهم باعث توسعه فرهنگ و هنر در جامعه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه هنری و دانشگاه کردستان تفاهم نامه همکاری امضا کردند

حوزه هنری و دانشگاه کردستان تفاهم نامه همکاری امضا کردند