مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 20:372022-09-06سياسي

بازدید سرزده رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از متروی تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین احمد صالحی رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری امروز (سه شنبه) بازدید خود را از ایستگاه منیریه در خط سه متروی تهران آغاز کرد و در مسیر حرکت خود با حضور در واگن های مترو، - رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری امروز 15 شهریورماه 1401، به صورت سرزده از خط 1 و 3 متروی تهران بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین احمد صالحی رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری امروز (سه شنبه) بازدید خود را از ایستگاه منیریه در خط سه متروی تهران آغاز کرد و در مسیر حرکت خود با حضور در واگن های مترو، اتاق کنترل و مراکز تجاری با مسافران و کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران به گفتگو پرداخت و دغدغه ها و مشکلات آن ها را شنید.

حجت الاسلام والمسلمین احمد صالحی در پایان این بازدید با حضور در ساختمان شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از مرکز فرمان نیز بازدید کرد و جلسه ای با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر حامد عباسی نامی مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص آمادگی برای بازگشایی مدارس و دانشگاه ها را ارائه داد و افزود: در ایام پیشرو با افزایش حجم مساف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سرزده رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از متروی تهران

بازدید سرزده رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از متروی تهران