مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 15:222022-09-06اقتصادي

حقی که جاماند/ جدایی کامل فردیس از کرج را دریابید


غفلت 5 ساله مدیران البرزی در خصوص حق املاک و مستغلات مربوط به شهرستان فردیس و عدم تعامل شهرداری کرج سبب شده تاکنون وضعیت شهری با جمعیتی بیش از نیم میلیون نفر، - خبرگزاری فارس- مریم آقانوری: فردیس که قرار بود شهرکی در جنوب غربی کرج و در اراضی سرحدآباد باشد و زیرساخت ها از جمله معابر آن برای یک شهرک بنا شده بود، بخش عظیمی از بار مجاورت با پایتخت را به جان خرید و موج جمعیت مهاجر را پذیرا شد تا جاییکه این جمعیت سیلی شد و هزاران مشکل از می شد، به مذاق خیلی ها خوش نیامد.

   اغلب مخالفان این طرح، تداخل بیش از حد امکانات و خدمات در دو شهر را بهانه کرده و جدایی از کرج را به نفع فردیس نمی دانستند.

میر ابراهیم صدیق، عضو چهارمین دوره شورای شهرکرج گفت: جدایی فردیس از کرج سبب توسعه عمرانی و شهری آن نشده و جدا شدن از شهر مادر بیشتر سبب عقب ماندگی شهر می شود.

علیرغم مخالفت ها با پیگیری مسؤولان شهرستان و مردم، استقلال مدیریت شهری فردیس از کرج در سال 96 شکل گرفت؛ اما هنوز با گذشت 5 سال، انتزاع شهر، اسمی و روی کاغذ است و شهرداری فردیس هنوز موفق نشده حتی اسناد املاک خودش را به نام فردیس انتقال دهد.

  مشکلات عدم انتزاع برای فردیس  این موضوع برای اولین طرح جامع مستقل فردیس که پس از 15 سال در حال تدوین است نیز مشکل ساز شده به طوریکه سال گذشته بهادران مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقی که جاماند/ جدایی کامل فردیس از کرج را دریابید

حقی که جاماند/ جدایی کامل فردیس از کرج را دریابید