مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 11:172022-09-06فرهنگي

گزارش آماری عملکرد مجموعه تئاتر شهر طی سه ماه گذشته منتشر شد


گزارش آماری عملکرد تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر و فعالیت های دیگر این مجموعه طی سه ماه گذشته منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، گزارش آماری عملکرد تالارهای مختلف تئاتر شهر به همراه سایر فعالیت ها و پیگیری های صورت گرفته در بخش های مختلف دیگر این مجموعه اعم از بازسازی، حریم و موضوعات دیگر به تفکیک تالارها و فعالیت ها منتشر شد.

این گزارش آماری بر اساس فعالیت های صورت گرفته در ماه های خرداد ، تیر و مرداد 1401  تنظیم شده که جزییات آن به تفکیک فعالیت ها و تالارهای مختلف به شرح زیر است.

* تالار اصلی و میزبانی از نزدیک به 14 هزار مخاطب با دو نمایش تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر از روز هشتم خرداد ماه تا دهم تیرماه سال 1401میزبان نمایش پروین به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی بود.

این اثر نمایشی با ظرفیت 579 نفری تالار اصلی و قیمت بلیت 100هزار تومان ، در مجموع 27 اجرا ( بااحتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان ) میزبانی از 4 هزار و 334 تماشاگر، به فروشی معادل 289 میلیون 530هزار تومان دست پیدا کرد.

با پایان گرفتن این اثر نمایشی، نمایش شکوفه های گیلاس به نویسندگی و کارگردانی سید محمد مساوات در تالار اصلی تئاتر شهر روی صحنه رفت که با احتساب ارائه حداقلی ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان ، مجموع 21 اجرا و میزبانی از 9


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش آماری عملکرد مجموعه تئاتر شهر طی سه ماه گذشته منتشر شد

گزارش آماری عملکرد مجموعه تئاتر شهر طی سه ماه گذشته منتشر شد