مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 07:022022-09-06سياسي

شهیدمحمدعلی بهروزی: مبادا در رختخواب ذلت بمیرید


شهیدمحمدعلی بهروزی در بخشی از وصیت نامه خود آورده است «ای جوانان! مبادا در رختخواب ذلت بمیرید که حسین(ع) در میدان نبرد به شهادت رسید، مبادا در حال بی تفاوتی بمیرید که علی اکبر(ع) با هدف شهید شد».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهید ؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

3045/ تبرک لحظاتمان با شهید محمدعلی بهروزی بسم رب الشهدا و الصدیقین با سلام و درود بر امام عصر و با سلام به نائب بر حقش روح الله الموسوی الخمینی و با سلام فراوان به پیکر در خون خوفته شهیدان راه قرآن و آزادی.

سلام بر مادرم، سلام بر برادرانم، سلام بر خواهرانم، سلام بر تمام قوم و خویشانم، سلام بر ملت قهرمان و شهیدپرور اسلامی ایران! مادر و خواهرانم تنها وصیت من به شما این است که حجاب اسلامی خود را حفظ کنید و بر مرگ پرافتخار من گریه نکنید تا مشت محکمی بر ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدمحمدعلی بهروزی: مبادا در رختخواب ذلت بمیرید

شهیدمحمدعلی بهروزی: مبادا در رختخواب ذلت بمیرید