مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 16:322022-09-05اجتماعي

امضای قرارداد بورسیه تحصیلی 550 دانش آموز مستعد قمی


مدیر شعبه قم مؤسسه خیریه و عام المنفعه دارالإکرام حضرت ابوالفضل العباس (ع) از امضای قرارداد بورسیه تحصیلی 500 دانش آموز مستعد و نیازمند قمی برای سال تحصیلی جدید خبر داد.

- منوچهر دهشیری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به این که بیش از 7 هزار دانش آموز مستعد و نیازمند در سراسر کشور تحت پوشش این مؤسسه خیریه هستند بیان کرد: بیش از 650 دانش آموز در سال تحصیلی قبل تحت پوشش شعبه قم این مؤسسه بودند که خوشبختانه بیش از 100 نفر از آنان توانمند و فارغ التحصیل شده اند و دیگر نیازی به کمک این مؤسسه ندارند، ضمن آن که برخی از همین دانش آموزان هم اکنون به عنوان همیار آموزشی با خیریه همکاری می کنند.

وی افزود: خوشبختانه قرارداد بورسیه تحصیلی دانش آموزان مستعد تحت پوشش شعبه قم مؤسسه خیریه و عام المنفعه دارالاکرام در روزهای اخیر و برای سال تحصیلی 1401-1402 با حضور مادران این دانش آموزان در سالن اجتماعات حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) منعقد و امضاء شد.

مدیر شعبه قم مؤسسه خیریه و عام المنفعه دارالإکرام حضرت ابوالفضل العباس (ع) ادامه داد: این مؤسسه به دنبال توزیع صدقه در بین دانش آموزان نیازمند مستعد نیست؛ بلکه هدف ما توانمندسازی دانش آموزان فاقد سرپرست و مادران آن ها برای رهایی از چرخه فقر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای قرارداد بورسیه تحصیلی 550 دانش آموز مستعد قمی

امضای قرارداد بورسیه تحصیلی 550 دانش آموز مستعد قمی