مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 16:222022-09-05سياسي

ساختمان دانشکده ادبیات جابه جا نمی شود


پیرو حواشی ایجاد شده درباره تغییر ساختمان دانشکده ادبیات و انتقادات مطرح شده نسبت به آن، رییس دانشگاه شیراز این موضوع را منتفی اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، موذنی امروز در جمع خبرنگاران به سوالات آنها پاسخ داد، وی در پاسخ به پرسش خبرگزاری فارس درباره امکان جابه جایی ساختمان دانشکده ادبیات گفت: هیچ گاه قرار نبوده که مکان دانشگاه های پیرامون حافظیه تغییر کند اما تغییر مکان دانشکده ادبیات چندی پیش رسانه ای شد که بازتاب خوبی هم نداشت.

موذنی گفت: از حدود 12 سال پیش قرار بود دانشگاه شیراز ساختمانی را در اختیار استانداری فارس جهت استقرار بشی از میراث فرهنگی کشور به طور موقت بود که منتفی شده است و اکنون نیز تخلیه شده است.

او گفت: همچنین قرار بود در ازای این موضوع یک تغییر کاربری در دو ضلع دانشکده ادبیات داشته باشیم که این موضوع نیز منتفی و چهار ضلع چهار راه ادبیات دانشگاهی باقی خواهد ماند.

رییس دانشگاه شیراز در ادامه در پاسخ به سوال دیگری پیرامون موزه تاریخ طبیعی گفت: با توجه به فرسودگی ساختمان کنونی این موزه و دوری آن یکی از پیشنهادها، ایجاد موزه در محل کنونی یکی از ساختمان های موجود در چهارراه ادبیات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان دانشکده ادبیات جابه جا نمی شود

ساختمان دانشکده ادبیات جابه جا نمی شود