مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 16:372022-09-04ورزشي

مدال نقره سارا بهمن یار در لیگ جهانی 2022 باکو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، ادامه روز پایانی چهارمین مرحله مسابقات لیگ جهانی کاراته وان در سال 2020 که از صبح امروز (یکشنبه - 13 شهریورماه) با برگزاری دیدارهای رده بندی و نهایی کاتا و کومیته آغاز شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، ادامه روز پایانی چهارمین مرحله مسابقات لیگ جهانی کاراته وان در سال 2020 که از صبح امروز (یکشنبه - 13 شهریورماه) با برگزاری دیدارهای رده بندی و نهایی کاتا و کومیته آغاز شده است، سارا بهمنیار با شکست در دیدار نهایی به مدال نقره رسید و ذبیح اله پورشیب با برتری در دیدار رده بندی مدال برنز کسب کرد.

ذبیح الله پورشیب در دیدار رده بندی وزن 84- آقایان به مصاف محمد رامادان از مصر رفت و پس از تساوی یک - یک در هانتی (رأی داوران) به برتری رسید و مدال برنز این رقابت ها را کسب کرد.

پورشیب روز گذشته و در اولین مسابقه گروهی خود موفق شد با نتیجه 2 بر یک جسی داکستا از فرانسه را شکست دهد و در دومین دیدار مقابل آیخان مامایو از آذربایجان به تساوی رسید.

وی در سومین مسابقه گروهی خود با نتیجه 7 بر 6 محمد الجعفری از اردن را شکست داد تا راهی مرحله حذفی این مسابقات شود.

نماینده وزن 84- آقایان در مسابقه مرحله حذفی مقابل پیکیتو شیمادا از ژاپن 4 - 4 شد، اما با قانون سنشو (کسب امتیاز نخست) مغلوب حریف خود شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدال نقره سارا بهمن یار در لیگ جهانی 2022 باکو

مدال نقره سارا بهمن یار در لیگ جهانی 2022 باکو