مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 15:172022-09-04اجتماعي

پلیس: اتباع غیرایرانی تنها از مرز شلمچه عبور کنند


از زائرانی که تا به امروز گذرنامه به دست آنها نرسیده می توانند از گذر ویژه اربعین استفاده کنند و ظرف 48 ساعت برای آنها ارسال می شود و هیچ گونه نگرانی نیز از این بابت وجود ندارد.

- جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا و فرمانده قرارگاه اربعین گفت: زائران اتباع خارجی جهت زیارت عتبات عالیات فقط به مرز شلمچه مراجعه و از مراجعه به دیگر مرزهای کشور از جمله مهران خودداری کنند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی پلیس استان ایلام، سردار محمد شرفی روز یکشنبه در بازید از مرز مهران تاکید کرد: زائران غیر اتباع ایرانی باید از مرز شلمچه عبور کنند و در این خصوص پلیس تمامی تمهیدات لازم را برای تسهیل در تردد این قشر اندیشیده است.

  وی اضافه کرد: پلیس تمامی تمهیدات لازم در خصوص بحث تردد زائران به مرز مهران را اندیشیده است و در این خصوص نگرانی وجود ندارد ، به منظور سهولت در تردد زائران هم اکنون 64 گیت فعال در مرز مهران طراحی شده و زائران می توانند از این گیت ها عبور کنند.

  سردار شرفی افزود: پلیس خدمتگزار جمهوری اسلامی ایران 100 درصد بستر را آماده کرده تا زائران با آرامش و امنیت کامل و در کوتاه ترین زمان ممکن از مرزها عبور و به زیارت اباعبدالله الحسین (ع) در کربلای معلی ملحق شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس: اتباع غیرایرانی تنها از مرز شلمچه عبور کنند

پلیس: اتباع غیرایرانی تنها از مرز شلمچه عبور کنند