مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 14:222022-09-04اقتصادي

آب در چند قدمی رسیدن به همدان


با وجود اخطارها و هشدارهایی که با آمدن هر مدیر بر سر کار در خصوص بی آبی و کم آبی طی سالیان گذشته در همدان داده می شد تا به قطعی نرسیم، اما سرانجام آنچه نباید اتفاق افتاد و از 20 مرداد قطعی آب در مناطق مختلف شهر شروع شد.

با افزایش قطعی آب در مناطق مختلف همدان، مردم که از بی آبی بی اطلاع نبودند، درخواست برنامه برای ساعات قطعی کردند تا بتوانند برای ساعات قطعی و وصلی آب برنامه ریزی کنند، مدیران این خواسته را اجابت کردند و برنامه قطعی آب را در دو بخش الف و ب برنامه ریزی کردند.

اما بعد از یکی دو روز این برنامه نیز نتوانست مردم را اقناع کند زیرا اصلا قطعی ها با برنامه نبود و همچنان مردم با مشکل دست و پنجه نرم می کردند، مسوولان کشوری و استانی با یکدیگر همراه شدند تا ضمن حل این مشکل، آب همدان را به پایداری برسانند.

پروژه آبرسانی به همدان از سد تالوار که 17 سال بود، با کندی پیش می رفت با دستور وزیر نیرو روند سرعتی به خود گرفت به طوری که با سفر وزیر به همدان و بازدید از پروژه وعده سه هفته ای برای اتصال آب این سد به همدان داد و همین باعث شد پروژه به صورت شبانه روزی پیش رود.

همت همگانی برای تامین آب همدان با آغاز قطعی آب و در مضیقه بودن شهروندان، جمعیت هلال احمر کشور به همدان سفر کرد، پیرحسین کولیوند در این سفر به منظور آبرسانی به مناطق مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب در چند قدمی رسیدن به همدان

آب در چند قدمی رسیدن به همدان