مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 12:422022-09-04سياسي

وعده معاون رییسی: گرانی ها کمتر خواهد شد


مخبر، خلوص را یکی دیگر از ویژگی های رهبری ذکر کرد و گفت: هر حرکتی که رهبر معظم انقلاب انجام می دهند در آن توسل، تفکر، تدبیر و هوشمندی وجود دارد.

-   معاون اول رییس جمهور گفت: با اجرای طرح هدفمندی یارانه ها حداقل یارانه هر فرد دست خودش است، هرچند اتفاقاتی در مسائل بین المللی و منطقه ای افتاد اما به سرعت آرامش گرفته و با کاهش تورم این گرانی ها همچنان کمتر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم، محمد مخبر پیش از ظهر امروز اجلاسیه جهادگران کشور که همزمان با سیزدهم شهریور سالروز حضور جهادی مقام معظم رهبری در زلزله 1347 فردوس در مصلای امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد با بیان اینکه جهاد در تمامی آثار انسان ها از ابتدا تا الان به اشکال مختلف از جمله جهاد اکبر و جهاد اصغر تعریف شده است، اظهار داشت: جهاد اصغر، دفاعی و نظامی و جهاد اکبر جهاد با نفس است.

وی با بیان اینکه در گفتمان و اندیشه مقام معظم رهبری یک ارتقا در این تعریف دیده می شود و متفاوت از تعریف جهاد در کلام و مکتوبات افراد آمده که این مفهوم فراتر از وضعیت در دفاع و جهاد با نفس تعریف می شود، افزود: تعریف جهاد از دیدگاه رهبری تفاوت جدی با تعاریف مرسوم دارد و دارای جهت گیری خاصی است که در تمامی دوران زندگی ایشان، تبعید، مبارزه با طاغوت، جنگ تحمیلی، دوران ریاست جمهوری و رهبری و همه ابع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده معاون رییسی: گرانی ها کمتر خواهد شد

وعده معاون رییسی: گرانی ها کمتر خواهد شد