مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 10:222022-09-04اجتماعي

سفارش نوشت افزار ایرانی و اسلامی از همه نقاط کشور قابل انجام است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست رسانه ای طرح ملی عرضه مستقیم نوشت افزار های ایرانی با حضور حمیدرضا خانمحمدی مشاور وزیر آموزش و پرورش، - مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: در صدد بودیم تا چالش دسترسی همه دانش آموزان در نقاط مختلف کشور را مرتفع کنیم و همه آن ها حتی در روستا ها بتوانند سفارش لوازم التحریر و نوشت افزار ایرانی را ثبت کرده و درب منزل خود سفارش را تحویل بگیرند و خوشبختانه امسال برای اولین بار این مسئله حل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست رسانه ای طرح ملی عرضه مستقیم نوشت افزار های ایرانی با حضور حمیدرضا خانمحمدی مشاور وزیر آموزش و پرورش، حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مسئولان مجمع نوشت افزار های ایرانی اسلامی امروز یکشنبه 13 شهریور ماه سال جاری در مجتمع شهرک قدس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

حمیدرضا خانمحمدی مشاور وزیر و ریاست قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در این نشست خبری اظهار کرد: من مطمئنم موضوع نوشت افزار ایرانی فقط و فقط با اهتمام آموزش و پرورش و حمایت کانون قابل حل خواهد بود.

وی تصریح کرد: اینکه تولیدات و محتوای فرهنگی نوشت افزار ایرانی به طور صد در صد در اختیار دانش آموزان ایرانی قرار بگیرد شدنی است و ما همه تلاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفارش نوشت افزار ایرانی و اسلامی از همه نقاط کشور قابل انجام است

سفارش نوشت افزار ایرانی و اسلامی از همه نقاط کشور قابل انجام است