مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 08:022022-09-04اقتصادي

بهره برداری از 2 واحد صنعتی گرمسار با اشتغال زایی برای 47 نفر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی تشنه دل مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، گفت: شرکت ریسندگی و بافندگی افلاک با زیربنای یک هزار و 500 متر مربع و با سرمایه گذاری بالغ بر 16 میلیارد تومان در شهرک صنعتی ایوانکی قرار دارد که ظرفیت تولید سالانه .

- شرکت ریسندگی و بافندگی افلاک و شرکت صنایع گاز نور کویر خاور با حضور سید مهدی نیازی معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت و مدیران استانی در شهرستان گرمسار افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی تشنه دل مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، گفت: شرکت ریسندگی و بافندگی افلاک با زیربنای یک هزار و 500 متر مربع و با سرمایه گذاری بالغ بر 16 میلیارد تومان در شهرک صنعتی ایوانکی قرار دارد که ظرفیت تولید سالانه این شرکت 900 تن نخ پلی استر تکسچره و 700 نوار کش دار است و اشتغال 12 نفر را فراهم می کند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: شرکت صنایع گاز نور کویر خاور نیز با زیربنای چهار هزار و 400 متر مربع و با سرمایه گذاری 30 میلیارد تومان در شهرک صنعتی جنت آباد شهرستان گرمسار مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: ظرفیت تولید سالانه این شرکت سه میلیون دستگاه انواع رگلاتور علمک گاز، کنتور گاز دیافراگمی با قابلیت و بدون قابلیت قرائت از راه دور است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 2 واحد صنعتی گرمسار با اشتغال زایی برای 47 نفر

بهره برداری از 2 واحد صنعتی گرمسار با اشتغال زایی برای 47 نفر