مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 18:522022-09-03حوادث

توقیف خودروهای شوتی حامل کالای قاچاق در شازند


فرمانده انتظامی شهرستان شازند از توقیف 3 دستگاه خودروی سواری شوتی حامل کالای قاچاق به ارزش 3 میلیارد و 100 میلیون ریال در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از پایگاه خبری پلیس عبدالرضا اظهار کرد: به منظور برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق و توقیف خودروهای سواری تندرو حمل کالای قاچاق، روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان شازند در هنگام کنترل خودروهای عبوری، موفق به شناسایی و توقیف 3 دستگاه خودروی شوتی در محورهای مواصلاتی این شهرستان شدند.

وی با بیان اینکه خودروهای مذکور از یکی از استان های جنوبی به مرکز کشور در حرکت بودند، خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودروهای توقیفی 5 دستگاه کولرگازی به همراه پنل، 4 دستگاه تلویزیون، 440 کیلوگرم بادام هندی، یک هزار و 320 عدد انواع لیوان و ظروف آشپزخانه، فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند با اشاره به تعیین ارزش 3 میلیارد و 100 میلیون ریالی کالاهای قاچاق کشف شده از سوی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این شهرستان افزود: 2 متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف خودروهای شوتی حامل کالای قاچاق در شازند

توقیف خودروهای شوتی حامل کالای قاچاق در شازند