مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 18:172022-09-03سياسي

شهید رییسعلی دلواری بیرق پرافتخار مبارزه با استعمار است


فرمانده نیروی دریایی سپاه در پیامی به مناسبت سالروز قیام شهید رییسعلی دلواری، این شهید را بیرق پرافتخار مبارزه با استعمار دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه امروز به مناسبت فرا رسیدن دوازدهم شهریور ماه، سالروز شهادت شهید رییسعلی دلواری (ره) و روز مبارزه با استعمار انگلیس، پیام گرامیداشت و تجلیل از مقام شامخ این شهید والا مقام صادر کرد.

متن پیام فرمانده نیروی دریایی سپاه به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم الَّذینَ آمَنوا یُقاتِلونَ فی سَبیلِ اللَّهِ ۖ وَالَّذینَ کَفَروا یُقاتِلونَ فی سَبیلِ الطّاغوتِ فَقاتِلوا أَولِیاءَ الشَّیطانِ ۖ إِنَّ کَیدَ الشَّیطانِ کانَ ضَعیفًا (سوره نساء، آیه76) کسانی که ایمان دارند، در راه خدا پیکار می کنند؛ و آن ها که کافرند، در راه طاغوت، پس شما با یاران شیطان، پیکار کنید (و از آن ها نهراسید!)، زیرا که نقشه شیطان، (همانند قدرتش) ضعیف است.

شجاعت های شهید رییسعلی دلواری برای ملت ایران یک یادگار ارزنده تاریخی است .

امام خامنه ای (حفظه الله) دوازدهم شهریور 1294، یادآور سالروز شهادت دلیرمردی از خطه دلیران تنگستان است که با بصیرت و معرفت دینی، میهن دوستی، استقلال خواهی و عشق به اسلام عزیز، بیرق پر افتخار مبارزه و جهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید رییسعلی دلواری بیرق پرافتخار مبارزه با استعمار است

شهید رییسعلی دلواری بیرق پرافتخار مبارزه با استعمار است