مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 09:522022-09-03حوادث

جزییات جدید از شهادت مأمور پلیس در بیمارستان دامغان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ سیدعلی میراحمدی، جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: یکی از مأموران کلانتری شهرستان دامغان ظهر روز گذشته در حین امدادرسانی به فیض شهادت نائل آمد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان بیان کرد: در اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر درگیری جوانی با کارکنان بیمارستان ولایت دامغان، عوامل گشت کلانتری 12 پیروزی در محل بیمارستان حاضر شدند.

میراحمدی بیان کرد: با توجه به اینکه درگیری در محل بیمارستان رخ داده بود، به منظور جلوگیری از رعب و وحشت بیماران و ایجاد آرامش در بیمارستان، با ابراز همدردی با فرد بیمار که جوانی 39 ساله بود، دعوت به آرامش انجام شد.

وی بیان کرد: متأسفانه این فرد از اعتماد و عاطفه بالای نیروی پلیس سوءاستفاده و اقدام به ربایش اسلحه مأمور کرده و با شلیک دو گلوله به سمت مأمور، وی را مجروح کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: متأسفانه اقدامات پزشکی منتج به نتیجه نشد و افسر گشت انتظامی، استوار دوم محمدجواد رحیمی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

میراحمدی افزود: به اذعان شاهدان عینی حاضر در بیمارستان، اگر حضور به موقع مأمور و اقدام ایثارگرانه وی در محل نبود، چه بسا ضارب چند نفر از کارکنان بیمارستان یا شهروندان حاضر را مورد حمله قرار می داد که با اقدام به موقع این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جدید از شهادت مأمور پلیس در بیمارستان دامغان

جزییات جدید از شهادت مأمور پلیس در بیمارستان دامغان