مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 شهریور 1401 ساعت 15:422022-09-02سياسي

اجتماع دلدادگان امام حسین (ع) در اربعین نشان دهنده وحدت جهان اسلام است


اجتماع بزرگ دلدادگان امام حسین (ع) در اربعین و کربلا نشان دهنده وحدت جهان اسلام ، قدرت نمایی محور مقاومت و جلوه ای باشکوه از اسلام سیاسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام سید احمد شاهرخی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان، با بیان اینکه جوانمردی و مروت از مهربانی شروع می شود، گفت: نیکوکاری، خوش خلقی، ترحم، تعامل و سازش و .

  جلوه ای از مهربانی هستند که سر آمد همه این مهربانی ها انبیا، پیشوایان معصوم و امام حسن مجتبی (ع) است؛ عصاره معارف اسلامی، مهربانی است و امام حسن مجتبی(ع) تجسم مهر، مهربانی و مهرورزی بودند.

وی به شهادت حضرت رقیه و مظلومیت وی اشاره کرد و  اظهار داشت:  روز تسلیم ناپذیر ایستاده است، وقتی در مقابل چنین دولت هایی هستیم باید هوشمندانه عمل کنیم.

  شاهرخی گفت: گاهی در استان در  فضای مجازی و حقیقی ناهنجاری های گفتاری و رفتاری به وقوع می پیوندد که ناراحت کننده  و عذاب آور تر این است که این افراد در منصبی باشند که شایستگی این منصب را ندارند.

  وی افزود: هر مسلمانی به ویژه جوانان انقلابی استان تمسخر و توهین به مقدسات برایشان قابل تحمل نیست و با محوریت روحانیت روز شنبه اجتماع کرده و خواستار پیشگیری و اعمال قانون مقابل هتاک ها شدند و خواستار این شدند ریشه این افراد در ادارات خشکانده شود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع دلدادگان امام حسین (ع) در اربعین نشان دهنده وحدت جهان اسلام است

اجتماع دلدادگان امام حسین (ع) در اربعین نشان دهنده وحدت جهان اسلام است