مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 شهریور 1401 ساعت 10:172022-09-02فرهنگي

ساخت سری جدید مسابقه« باوینه» در صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد در حال ساخت سری جدیدی از مسابقه با نام باوینه است، اثری ارزشمند که در قالب مستند در 23 قسمت 45 دقیقه ای تولید می شود.

- استان است که در منطقه گردشگری تنگ گنجه ای شهر یاسوج در حال تولید بوده و قرار شده علاوه بر پخش از شبکه استانی دنا، از سایر شبکه های سراسری صداوسیما نیز بر روی آنتن برود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد هدف از ساخت این مسابقه تلویزیونی را ایجاد فضای سرگرم کننده، حفظ آداب و سنن گذشته و به تصویر کشیدن جمعیت عشایری و روستایی در استان بیان و عنوان کرد: این مستند با ساختاری متفاوت و پوشش لباس محلی افراد شرکت کننده، به موضوعات فرزند آوری و خانواده، اصلاح ذات البین، حسن خلق مردم استان، وحدت، روحیه سلحشوری و ویژگی مردم استان در دوران قبل انقلاب و دفاع مقدس می پردازد.

  وی با اشاره به اینکه خرده فرهنگ های خوب موجود در استان نیازمند تقویت هستند، گفت: وجود چنین مستند مسابقه هایی، ضمن حفظ این خرده فرهنگ ها، عدالت رسانه ای را در توجه به مخاطبان و ظرفیت های گسترده در این حوزه نیز رعایت می کند.

رئوف مستند مسابقه باوینه را جزء ششمین مجموعه مسابقه تولید شده در صداوسیمای مرکز استان دانست و ادامه داد: خوشبختانه در استان استعداد و ظرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت سری جدید مسابقه« باوینه» در صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد

ساخت سری جدید مسابقه« باوینه» در صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد