مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 شهریور 1401 ساعت 08:222022-09-02سياسي

فیلمی که به جریمه 117 میلیارد تومانی منجر شد


انتشار فیلم خشک شدن چند اصله درخت در خیابان ولیعصر(عج) سبب جریمه 117 میلیارد تومانی مالک متخلف و تشکیل پرونده قضایی برای این موضوع با ورود دادستانی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، اوایل مردادماه بود که انتشار فیلمی از خشک شدن چند درخت در خیابان ولیعصر (عج) و در محدوده خیابان محمودیه با واکنش مهدی پیرهادی در هشتادمین جلسه شورای شهر تهران مواجه شد.

ماجرای یک فیلم رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر در تذکر پیش از دستور هشتادمین جلسه شورای شهر تهران در واکنش به فیلم فوق الذکر با اشاره به خشک شدن درختان خیابان ولیعصر گفت: متأسفانه تعدادی درخت در این خیابان خشک شده است.

وی ادامه داد: از شهرداری می خواهم تمام تلاش خود را برای حفظ درختان انجام دهد و بررسی کند که علت خشک شدن این درختان چه بوده است.

پیرهادی با بیان اینکه اقدامات حقوقی و قانونی در دین رابطه صورت گرفته است گفت: خواهش من این است که این موضوع در مراجع قضایی بررسی شود.

خشک شدن تدریجی چندین اصله درخت در خیابان ولیعصر (ع) رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر در گفتگو با خبرنگار مهر و با تشریح جزییات این موضوع گفت: متأسفانه گزارشی مبنی بر قطع حدود 12 درخت در خیابان ولیعصر (عج) و در محدوده خیابان محمودیه به ما ارائه شد و در اسرع وقت به دوستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلمی که به جریمه 117 میلیارد تومانی منجر شد

فیلمی که به جریمه 117 میلیارد تومانی منجر شد