مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 شهریور 1401 ساعت 02:122022-09-01اقتصادي

تصویب اعتبار 450 میلیارد ریالی بریا پروژه های آبخیزداری زنجان


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون مبلغ 450 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه های آبخیزداری و آبخوانداری در استان زنجان به تصویب رسیده است.

- خلیل آقاجانلو مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون مبلغ 450 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه های آبخیزداری و آبخوانداری در استان زنجان به تصویب رسیده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: این پروژه ها در شهرستان های تابعه استان و با هدف کاهش شدت فرسایش خاک و کاهش خسارات سیل و خشکسالی و پایدارسازی منابع آب اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مبلغ 700 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته سال 1400 نیز برای کنترل سیلاب آبخیزهای شهری ابهر و آب بر و روستاهای هارون آباد و عزیزآباد شهرستان طارم است، اضافه کرد: کاهش رسوبات وارده به مخازن سدهای مراش و مشمپا در حوزه های آبخیز چسب و مراش و نیز اجرای سازه های آبخیزداری در حوزه آبخیز چهرآباد هزینه شده است.

  مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان خاطرنشان کرد: همچنین با هزینه کرد اعتبارات تخصیص یافته استانی نیز پروژه های آبخیزداری، بهرام بیگ، رامین، کهیا، ویستان خیرآباد  و زاغه لو آغاز شده و یا تکمیل شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب اعتبار 450 میلیارد ریالی بریا پروژه های آبخیزداری زنجان

تصویب اعتبار 450 میلیارد ریالی بریا پروژه های آبخیزداری زنجان