مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 13:422022-09-01سياسي

اقدام آیت الله حائری نشان دهنده قدرت نظریه ولایت فقیه است


رییس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام آیت الله سید کاظم حائری نشان دهنده قدرت نظریه ولایت فقیه است که یک فقیه در این سطح از قدرت که جزء فقهای کم نظیر جهان تشیع هست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، عطاء الله رفیعی آتانی رییس مرکز تحقیقات اسلامی دیدیم که طی یک روز تحولات به صورت دیگری رقم خورد.

این حرکت خیلی معنادار هست، هم از لحاظ قدرت نظریه ولایت فقیه که می تواند مرزها را درنوردد و هم ظرفیت ایران را با وجود مشکلات و تلاطم هایی که وجود دارد، به جهانیان نشان دهد.

رفیعی آتانی با اشاره به اینکه اقدام آیت الله حائری یادآور فتوای مرحوم میرزای شیرازی در بحث تحریم تنباکو است، گفت: میرزای شیرازی در جریان فتوای تحریم تنباکو، تحولات بزرگی را رقم زدند، البته خود مرحوم میرزا بعدا گفتند که دشمن تازه متوجه این ظرفیت شده و نگران هستم که به این جایگاه ضربه بزند، به نظر می رسد که این اقدام آقای حائری نیز چنین ظرفیتی را نشان داد.

رییس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس خاطرنشان کرد: بعد از بیانیه آیت الله حائری در عراق، به صورت قطعی دشمن متوجه یک ظرفیت جدید شده است و سعی خواهد کرد توطئه های جدیدی برای مقابله با ظرفیت های فکری، سیاسی و اجتماعی ولایت فقیه را ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام آیت الله حائری نشان دهنده قدرت نظریه ولایت فقیه است

اقدام آیت الله حائری نشان دهنده قدرت نظریه ولایت فقیه است