مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 07:472022-09-01فرهنگي

28 شهریور تبریز میزبان بزرگداشت روز ملی شعر و ادب فارسی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، از برگزاری مراسم بزرگداشت روز ملی شعر و ادب فارسی در عصر روز 28 شهریور با حضور شخصیت های ملی و استانی خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سیدقاسم ناظمی صبح امروز در نشست هماهنگی برگزاری آیین های ویژه روز ملی شعر و ادب فارسی و بزرگداشت استاد شهریار که با حضور مدیران نهادهای فرهنگی استان برگزار شد، اظهار داشت: حیات فرهنگی و اشعار گرانسنگ استاد شهریار همواره در راستای غنا بخشیدن به فرهنگ ناب اسلامی و ایرانی بوده و آیین های بزرگداشت یاد و نام وی نیز می بایست در این راستا باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، با اشاره به تقارن روز ملی شعر و ادب فارسی با در برگزاری شایسته این رویداد همراهی خوبی داشتند .

ناظمی، مهمترین بازخورد این آیین را طرح مسائل و مشکلات مجموعه تاریخی مقبره الشعرا و اختصاص بودجه ای قابل توجه برای بهسازی و بازسازی این بنای فرهنگی تاریخی  در سفر اخیر رییس جمهور به استان عنوان کرد.

وی گفت: روز ملی شعر و ادب فارسی، می تواند به عنوان برندی برای تبریز باشد و ویژه برنامه هایی که برای این روز ترتیب داده می شود باید در خور و شایسته این شاعر بزرگ و چهره جهانی و همچنین تبریز باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28 شهریور تبریز میزبان بزرگداشت روز ملی شعر و ادب فارسی

28 شهریور تبریز میزبان بزرگداشت روز ملی شعر و ادب فارسی