مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 23:422022-08-31اقتصادي

تخصیص 400 میلیارد ریال اعتبار سفر رییس جمهوری به جمعیت هلال احمر استان مرکزی


سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی از تخصیص 400 میلیارد ریال اعتبار از محل سفر ریاست جمهوری به منظور تکمیل ساختمان اداری امدادی اراک و طرح های این جمعیت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، شعبان زاده شب گذشته در جمع خبرنگاران گفت: 400 میلیارد ریال اعتبار از محل سفر رییس جمهوری جهت تکمیل ساختمان اداری امدادی شهرستان اراک،تکمیل مجتمع امدادی شهرستان شازند و همچنین تجهیز و توسعه پایگاه های این جمعیت در استان تخصیص یافته است.

وی تاکید کرد: ردیف اعتباری سفر ریاست جمهوری جهت تکمیل پروژه ساختمان اداری امدادی،توانبخشی و انبار جمعیت هلال احمر شهرستان اراک بالغ بر 70 میلیارد ریال است که با تخصیص اعتبار یاد شده امیدواریم این ساختمان به زودی تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه شهرستان اراک در  مرکز استان واقع شده است و قطب صنعت کشور می باشد، ادامه داد: کلنگ این پروژه در هفته هلال احمر با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال بر زمین زده شد،که امیدواریم با تخصیص صد در صدی این مجموعه هرچه سریعتر راه اندازی شود.

 شعبان زاده در ادامه افزود:شهرستان شازند به واسطه قرار گرفتن صنایع بزرگ استان از قبیل پالایشگاه،پتروشیمی و نیروگاه از اهمیت بالایی برخوردار بوده که جمعیت هلال احمر نسبت به ساخت مجتمع امدادی و انبار اقدام نمود که کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 400 میلیارد ریال اعتبار سفر رییس جمهوری به جمعیت هلال احمر استان مرکزی

تخصیص 400 میلیارد ریال اعتبار سفر رییس جمهوری به جمعیت هلال احمر استان مرکزی