مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 11:422022-08-31سياسي

تسلیت امیدوار رضایی به قوم بختیاری


دکتر امیدوار رضایی عضور هیئت رییسه سابق مجلس شورای اسلامی و رییس بیمارستان لقمان تهران، با صدور پیامی درگذشت شماری از همتباران خود در پی سانحه تلخ جاده شوشتر را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، دکتر امیدوار رضایی عضور هیئت رییسه سابق مجلس شورای اسلامی و رییس بیمارستان لقمان تهران، با صدور پیامی درگذشت شماری از همتباران خود در پی سانحه تلخ جاده شوشتر را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است: إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ با نهایت تاسف و تاثر، فاجعه تلخ و اندوهبار تصادف رانندگی در جاده شوشتر که منجر به جان باختن تعدادی از همتباران عزیزمان در شهر شهید شرافت شد را از صمیم قلب تسلیت عرض میکنم.

امید است مسئولین استانی با تلاش و مسئولیت پذیری وافر، وضعیت جاده های منطقه را برای حفاظت از جان هم تباران عزیزمان بهبود دهند.

این سانحه تلخ را به خانواده های داغدار و تمامی هم تباران عزیز و ارجمند در قوم بختیاری، ایل معزز بابادی و به ویژه طایفه شریف آرپناهی تسلیت عرض نموده و از درگاه پروردگار سبحان برای جان باختگان طلب رحمت و مغفرت و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی و تندرستی مسئلت می نمایم.

امیدوار رضایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت امیدوار رضایی به قوم بختیاری

تسلیت امیدوار رضایی به قوم بختیاری