مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 10:422022-08-31ورزشي

تأمین لوازم خانگی سیل زدگان کوثرریز رفسنجان به کمک خیران


به همت مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی(ع) هرمزآباد رفسنجان و حمایت خیران و ورزشکاران، 20 دستگاه یخچال فریزر و 18 سرویس کامل غذاخوری به اهالی کوثرریز که خانه هایشان 100 درصد بر اثر سیل تخریب شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، علی محمدصادقی مسؤول مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی(ع) هرمزآباد امروز اظهار کرد: با کمک خیران 20 دستگاه یخچال فریزر و 18 سرویس کامل ظروف غذاخوری برای سیل زدگان روستای کوثرریز خریداری و تحویل آنان شد.

وی ادامه داد: این لوازم خانگی با حمایت همه مردم و خیّران بزرگوار،هیات پرورش اسب و سوارکاری و خیریه حضرت رقیه(س) لطف آباد، تیم فوتبال بزرگسالان مس رفسنجان و خادمیاران رضوی و با همکاری مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی(ع) هرمزآباد تهیه و به خانواده هایی که 100 درصد خانه هایشان بر اثر سیل مردادماه تخریب شده است، اهدا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، روستای کوثرریز از توابع بخش مرکزی و در حومه غربی شهرستان رفسنجان واقع شده است و بیشترین آسیب از سیل را در بین روستاهای شهرستان دیده است.

در حال حاضر کار آواربرداری منازل تخریب شده انجام شده و به گفته فرماندار رفسنجان تا 6 ماه آینده خانه های اهالی به آنان تحویل داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین لوازم خانگی سیل زدگان کوثرریز رفسنجان به کمک خیران

تأمین لوازم خانگی سیل زدگان کوثرریز رفسنجان به کمک خیران