مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 10:222022-08-31اقتصادي

شناسایی و امحای 350 کانتینر کالای متروکه مضر سلامت در بندر شهید رجایی+فیلم


رییس کل دادگستری هرمزگان از شناسایی و امحاء بیش از 350 کانتینر کالای متروکه مضر سلامت به وزن 3200 تن در بندر شهید رجایی بندرعباس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری به استان هرمزگان با توجه به دستورات ویژه و تخصصی ایشان در خصوص لزوم تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای گمرک و اموال تملیکی، عملیات امحاء و انهدام بیش از 350 کانتینر کالای متروکه فاسد شده و مضر سلامت در بندر شهید رجایی بندرعباس آغاز شده است.

مجتبی قهرمانی در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در نتیجه اجرای طرح انبارگردانی و پایش مستمر کالاهای مرتبط با اموال تملیکی، در جریان بازرسی ها از مجتمع بندری شهید رجایی و پس از بررسی های کارشناسی و تفکیک کالاهای تاریخ مصرف گذشته، تقلبی، فاسد شده و غیر بهداشتی از سایر اقلام موجود، 350 کانتینر کالای فاسد شده و تاریخ مصرف گذشته که از سالیان گذشته باقی مانده بود، شناسایی شد.

  و سایر دستگاه های ذیربط مبنی بر غیر قابل مصرف بودن این اقلام و مضر بودن آنها برای سلامت جامعه، با صدور دستور قضایی و با همکاری اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان ضمن رعایت موازین قانونی و دستورالعمل های بهداشتی عملیات امحاء آنها توسط اداره کل اموال تملیکی استان در محوطه پسماند شهرداری بندرعباس در حال ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و امحای 350 کانتینر کالای متروکه مضر سلامت در بندر شهید رجایی+فیلم

شناسایی و امحای 350 کانتینر کالای متروکه مضر سلامت در بندر شهید رجایی+فیلم