مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 09:222022-08-31اقتصادي

طرح تشکیل «قرارگاه ملی رفع بیکاری» در کرمانشاه به کجا رسید؟


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: تشکیل قرارگاه مقابله با بیکاری یا همان قرارگاه اشتغال یکی از مصوبات سفر دولت به استان کرمانشاه بود؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، بهزاد باباخانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تشکیل قرارگاه مقابله با بیکاری یا همان قرارگاه اشتغال یکی از مصوبات سفر دولت به استان کرمانشاه بود؛ فعال شدن واحدهای تولیدی راکد و افزایش اشتغال از مهمترین اهداف این قرارگاه است.

وی ادامه داد: با توجه به آمار بالای بیکاری در کرمانشاه دولت توجه خاصی به این مشکل داشت از این رو مقرر شد تا به زودی قرارگاه مقابله با بیکاری در استان کرمانشاه  به ریاست معاون اجرایی رییس جمهور راه اندازی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه، از تدوین بسته اشتغالزایی 6 وجهی برای طرح در قرارگاه ملی کاهش نرخ بیکاری استان خبر داد و گفت: بر این اساس با برگزاری جلساتی با دستگاه های اجرایی در راستای تشکیل این قرارگاه، بسته 6 وجهی تهیه شده است.

وی در خصوص جزییات این بسته 6 وجهی، افزود: یک بسته از آن مربوط به تأمین مالی طرح های اقتصادی است که قابلیت تأمین مالی آن در استان وجود ندارد، همچنین پیگیر هستیم در این قرارگاه یک خط اعتباری از بانک ها ویژه استان کرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تشکیل «قرارگاه ملی رفع بیکاری» در کرمانشاه به کجا رسید؟

طرح تشکیل «قرارگاه ملی رفع بیکاری» در کرمانشاه به کجا رسید؟