مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 08:472022-08-31سياسي

شناسایی و امحاء بیش از 350 کانتینر کالای متروکه در بندر شهید رجایی+فیلم


رییس کل دادگستری هرمزگان از شناسایی و امحاء بیش از 350 کانتینر کالای متروکه مضر سلامت به وزن 3200 تن در بندر شهید رجایی بندرعباس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه،  مجتبی قهرمانی، رییس کل دادگستری استان هرمزگان اعلام کرد: در راستای اجرای مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به استان هرمزگان با توجه به دستورات ویژه و تخصصی ایشان در خصوص لزوم تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای گمرک و اموال تملیکی، عملیات امحاء و انهدام بیش از 350 کانتینر کالای متروکه فاسد شده و مضر سلامت در بندر شهید رجایی بندرعباس آغاز شده است.

  و سایر دستگاه های ذیربط مبنی بر غیر قابل مصرف بودن این اقلام و مضر بودن آنها برای سلامت جامعه، با صدور دستور قضایی و با همکاری اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان ضمن رعایت موازین قانونی و دستورالعمل های بهداشتی عملیات امحاء آنها توسط اداره کل اموال تملیکی استان در محوطه پسماند شهرداری بندرعباس در حال انجام است.

  قهرمانی با اشاره به اینکه در نتیجه امحای کامل کالاهای مضر سلامت موجود در این 350 کانتینر، یکی دیگر از مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به استان هرمزگان به طور کامل اجرا می شود، یادآور شد: در راستای آزاد سازی فضای مفید بندر شهید رجایی، عملیات سرشماری، شناسایی و تفکیک این 350 کانتین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و امحاء بیش از 350 کانتینر کالای متروکه در بندر شهید رجایی+فیلم

شناسایی و امحاء بیش از 350 کانتینر کالای متروکه در بندر شهید رجایی+فیلم