مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 07:072022-08-31سياسي

چالش نسخه نویسی الکترونیک با قطع برق و اینترنت


معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی ضمن اشاره به چالش ها و مشکلات ناشی از قطعی برق و اینترنت در نسخه نویسی الکترونیک، در عین حال از تحقق امضای الکترونیک پزشکان طی هفته های آتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر علی سالاریان در گفت وگو با ایسنا، درباره نسخه نویسی الکترونیک و برخی مشکلاتی که همچنان در این زمینه وجود دارد، گفت: درمورد نسخه الکترونیک عجله وجود داشت و این عجله در اجبار نسخه الکترونیک باعث نارضایتی های زیادی شد که هم مردم و هم همکاران پزشک آسیب هایی دیدند.

قطعی اینترنت و مشکلات داخلی و فنی نسخه نویسی الکترونیک از ابتدا وجود داشت و هنوز هم کماکان برطرف نشده است و خیلی از آن مشکلات را همچنان همکاران پزشک مدیریت می کنند.

وی درباره امضای الکترونیک پزشکان با تاکید بر اینکه موضوع امضای الکترونیک پزشکان می بایست در کنار نسخه الکترونیک از همان ابتدا انجام می شد، اظهار کرد: امضای الکترونیک عاملی برای هویت سنجی و انکار ناپذیری است.

زمانی که امضای الکترونیک مطرح می شود دیگر پزشک نمی تواند نسخه مربوطه را انکار کند؛ بنابراین وجود امضای الکترونیک برای حقوق بعدی بیمار و صحت نسخه ها لازم است.

در این راستا سازمان نظام پزشکی کارت الکترونیک بیش از صدهزار عضو سازمان را چاپ کرده و در اختیارشان قرار داده است، زیرا یکی از ملزوما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش نسخه نویسی الکترونیک با قطع برق و اینترنت

چالش نسخه نویسی الکترونیک با قطع برق و اینترنت