مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 19:572022-08-30اقتصادي

بهره برداری از 4 پروژه گردشگری در شهرستان زاهدان


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت هفته دولت 4 پروژه گردشگری در شهرستان زاهدان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، رضا گنجعلی در حاشیه افتتاح پروژه های هفته دولت در زاهدان اظهار کرد: 4 پروژه گردشگری به مناسبت هفته دولت و با حضور مدیرکل مطالعات، آموزش و برنامه ریزی گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور افتتاح شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان افزود: مجموعه سفره خانه سنتی آریاخان در شهر زاهدان با میزان سرمایه گذاری 13 میلیارد ریال با طراحی معماری سنتی بومی ایرانی یکی از این پروژه ها بود.

وی ادامه داد: سفره خانه سنتی مجلل در شهر زاهدان با میزان سرمایه گذاری 15 میلیارد ریال با سبک معماری بومی و سنتی ایرانی پروژه دیگری بود که امروز به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.

گنجعلی یادآور شد: در حاشیه افتتاح این سفره خانه قرار شد غذاهای سنتی این سفره خانه ها بر اساس منوی تایید شده معاونت گردشگری که شامل غذاهای ثبت شده سیستان و بلوچستان در فهرست میراث ناملموس کشور است، به مشتریان ارائه شود.

وی گفت: همچنین واحد بوم گردی هینکن در منطقه گردشگری منزلآب زاهدان با متراژ کلی 7 هزار مترمربع، اشتغال زایی برای 5 نفر و حجم س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 4 پروژه گردشگری در شهرستان زاهدان

بهره برداری از 4 پروژه گردشگری در شهرستان زاهدان