مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 15:222022-08-30سياسي

یک هزار و 800 پروژه عمرانی در خراسان شمالی افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز مهدی رشیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی در سفر به شهرستان شیروان و در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: از یک سال گذشته تاکنون یک هزار و 800 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 3 هزار و 600 میلیارد تومان در استان افتتاح شده است اما باز هم نیازمند برقراری توازن بین تمام استان ها هستیم.

وی یکی از مهم ترین شعارهای دولت سیزدهم را محرومیت زدایی و مردم داری عنوان کرد و گفت: تاکنون خدمات خوبی از سوی دولت ارائه شده اما نیازمند توجه بیشتر به استان هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی افزود: علاوه بر اجرای مصوبات سفر رییس جمهور پروژه های محرومیت زدایی با اعتبار 500 میلیارد تومان در سال جاری برای راه های روستایی با حضور قرارگاه های مختلف انجام می شود.

رشیدی با اشاره به حوزه آب و خشکسالی ها ادامه داد: با توجه به وجود خشکسالی 3 هزار میلیارد تومان در حوزه آبرسانی و 2 هزار میلیارد تومان در حوزه کشاورزی برای اجرای سامانه آبیاری نوین و احیای قنوات در سفر رییس جمهور به استان مصوب شد که می توان قدم خوبی در مسیر مصرف بهینه آب برداشت.

انتهای پیام/س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هزار و 800 پروژه عمرانی در خراسان شمالی افتتاح شد

یک هزار و 800 پروژه عمرانی در خراسان شمالی افتتاح شد