مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 14:022022-08-30حوادث

باند سارقان مسلح در مازندران متلاشی شد


رییس پلیس آگاهی مازندران، ازانهدام باند سارقان مسلح در غرب استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، علی قیصری با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر حضور سارقان مسلح غیربومی منزل در شهرستان رامسر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به وقوع چندین فقره سرقت منزل با تهدید سلاح در شهرستان های غربی استان، کارآگاهان پلیس آگاهی در تمامی صحنه های سرقت حاضر و تحقیقات میدانی خود را آغاز کردند.

رییس پلیس آگاهی مازندران بیان کرد: مأموران در تحقیقات میدانی خود، منازلی که مورد سرقت واقع شده بود را مورد بررسی تخصصی و فنی قرار داده و در نتیجه به سرنخ های مهمی دست یافتند.

قیصری با اشاره به اینکه برابر تحقیقات پلیس، سارقان مسلح غیر بومی و اغلب در حرکت بین چندین شهر و استان هستند، شناسایی مخفیگاه آنان را امکان پذیر ندانست.

  وی با اشاره به شناسایی متهمان از توقیف خودروی آنان در عملیات ضربتی پلیس آگاهی خبر داد و افزود: در این عملیات 6 سارق از اعضای این باند شناسایی و دستگیری شدند و دو دستگاه خودروی متهمان نیز توقیف شد.

رییس پلیس آگاهی استان مازندران با بیان اینکه سارقان در ساعت اولیه دستگیری به بیش از 5 فقره سرقت منزل در حوزه سرزمینی این استان به روش توپی ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند سارقان مسلح در مازندران متلاشی شد

باند سارقان مسلح در مازندران متلاشی شد