مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 12:572022-08-30سياسي

اعتراض دفاتر پیشخوان دولت به متولی گری رگولاتوری/ پیشخوان ها حذف نمی شوند


دبیر کل کانون پیشخوان دولت می گوید: رگولاتوری متولی خدمات حوزه ICT است و خدمات متنوعی که از همه دستگاه ها در دفاتر وجود دارد در تخصص رگولاتوری نیست؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، علی فلاح حقیقی دبیر کل کانون پیشخوان دولت در یک نشیت خبری درباره نقش دفاتر توسعه دولت الکترونیک، اظهارداشت: دفاتر پیشخوان دولت، درگاه سوم خدمات دولتی هستند و ساختاری مشابه دفاتر در برخی از کشورهای دیگر هم وجود دارد.

وی در پاسخ به سوال فارس درباره اینکه دفاتر پیشخوان چه خدماتی را برای چه تصمیم جدیدی برای ارائه خدمات اربعین می گیرد.

فلاح حقیقی در پاسخ به سوال دیگر فارس درباره اینکه در حال حاضر مرجع صدور مجوز دفاتر و نظارت بر دفاتر پیشخوان رگولاتوری است، با قانون جدیدی که در مجلس تصویب می شود چه تغییری در ساختار متولی دفاتر ایجاد خواهد شد؟ گفت: در حال حاضر مرجع صدور مجوز دفاتر رگولاتوری است و مرجع تعرفه گذاری و ناظر بر دفاتر هم رگولاتوری است زیرا در اتفاق نامیمونی در قانون برنامه ششم بخش فراسازمانی دفاتر که سازمان امور استخدامی بود کنار گذاشته بود.

  وی ادامه داد: اما در وزارت ارتباطات رقیب قدیمی و قدرتمندی به اسم شرکت پست برای دفاتر وجود دارد که رقابت دائم با این شرکت، جایگاه دفاتر را نزول داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض دفاتر پیشخوان دولت به متولی گری رگولاتوری/ پیشخوان ها حذف نمی شوند

اعتراض دفاتر پیشخوان دولت به متولی گری رگولاتوری/ پیشخوان ها حذف نمی شوند