مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 18:272022-08-29اقتصادي

جابه جایی بیش از 10 میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل استان قزوین


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از جابه جایی بیش از 10 میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل استان قزوین در نخستین سال از فعالیت دولت سیزدهم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، جواد حق لطفی اظهار کرد: روکش آسفالت 60 کیلومتر راه روستایی و بازگشایی، تعریض و  احداث ابنیه فنی و زیرسازی 53 کیلومتر راه روستایی با اعتبار 114میلیارد تومان از مهم ترین دستاوردهای این دولت است که برای محرومیت زدایی و توسعه روستاها انجام شده است.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از اقدامات مهم در این دولت روکش مجدد آسفالت 36 کیلومتر از راه های شریانی و اصلی است که با اعتبار 67 میلیارد تومان طی یک سال اخیر اجرا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین ادامه داد: اجرای 16 کیلومتر روشنایی طولی به ارزش 7میلیارد تومان در حوزه ارتقاء ایمنی راه ها، تعمیر و مرمت 10دستگاه پل با اعتبار 20 میلیارد تومان و نصب نیوجرسی مفصلی به طول 12 هزار متر و به ارزش 24 میلیارد تومان از دیگر اقدامات دولت سیزدهم بوده است.

حق لطفی همچنین اجرای هزار و 500 کیلومتر خط کشی راه ها به ارزش 13 میلیارد و 500 میلیون تومان، خرید یک دستگاه بیل مکانیکی برای تقویت تجهیزات ماشین آلات راهداری به ارزش 557 میلیون تومان و بهره برداری از 2 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی به ارزش 50 میلیارد توم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابه جایی بیش از 10 میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل استان قزوین

جابه جایی بیش از 10 میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل استان قزوین