مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 17:122022-08-29سياسي

بیش از 50 برنامه در هفته تعاون سیستان و بلوچستان اجرا می شود


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: با مشارکت دستگاه های عضو ستاد و مسئولان استانی و شهرستانی 55 برنامه در هفته تعاون سیستان و بلوچستان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حامد آرامش در نشست با اصحاب رسانه در زاهدان اظهار کرد: عطر افشانی و غبارروبی گلزار شهدا طلیعه این ویژه برنامه ها از سراسر استان بود که با مشارکت تعاونگران با جلوه و شکوه خاصی برگزار شد.

وی اظهار داشت: دیدار تعاونگران با امامان جمعه و مسئولان شهرستانی و برگزاری نشست های تخصصی تسهیل و رفع موانع جامعه هدف از دیگر برنامه های هفته تعاون است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان گفت: همچنین در این ایام به رسم سالیان گذشته، جشنواره تعاونی های برتر برگزار خواهد شد.

آرامش تصریح کرد: اولین واحد های مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در سطح کشور که به همت شرکت های تعاونی استان که به مرحله بهره برداری رسیده است، در هفته تعاون به متقاضیان در شهر زاهدان تحویل می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: بر اساس آمارهای اعلام شده و عملکرد مطلوب شرکت های تعاونی، سیستان ‏و بلوچستان توانست رتبه نخست کشور را در اجرای طرح نهضت ملی مسکن که یکی از طرح های مهم دولت سیزدهم برای خانه دار کردن اقشار مختلف مردم است، کسب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 50 برنامه در هفته تعاون سیستان و بلوچستان اجرا می شود

بیش از 50 برنامه در هفته تعاون سیستان و بلوچستان اجرا می شود