مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 13:472022-08-29بين الملل

تجربه مشاهده پرتاب آرتمیس ناسا با هدست واقعیت مجازی


تجربه استفاده و مشاهده این ماموریت به صورت واقعیت مجازی 360 درجه در استودیو Felix&Paul در ساعت 7:33 صبح به وقت منطقه زمانی شرقی(16:03 به وقت تهران) در 29 اوت آغاز خواهد شد.

- تجربه استفاده و مشاهده این ماموریت به صورت واقعیت مجازی 360 درجه در استودیو Felix&Paul در ساعت 7:33 صبح به وقت منطقه زمانی شرقی(16:03 به وقت تهران) در 29 اوت آغاز خواهد شد.

امروز قرار است ناسا ماموریت آرتمیس1 (Artemis I) خود را به سوی کره ماه پرتاب کند.

افراد علاقه مند به ماموریت های فضایی می توانند لحظه پرتاب ماموریت ماه آرتمیس 1 ناسا را به صورت زنده و با کمک هدست واقعیت مجازی 360 درجه مشاهده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اسپیس، ماموریت آرتمیس 1 ناسا امروز و در تاریخ 29 اوت راهی ماه شود.

آرتمیس 1، یک پرواز آزمایشی بدون خدمه به دور ماه خواهد داشت که به عنوان یک عامل مهم در آزمایش ماموریت های انسانی آینده عمل می کند.

همانطور که از نام این ماموریت پیداست، آرتمیس 1، نخستین ماموریت برنامه آرتمیس ناسا محسوب می شود که هدف از آن، ایجاد حضور پایدار انسان در ماه و اطراف آن تا پایان دهه 2020 است.

یک استودیوی مستقر در کانادا به نام Felix&Paul برای آن دسته از افرادی که نمی توانند از نزدیک این پرتاب را مشاهده کنند برنامه ای به نام صعود آرتمیس (Artemis Ascending) را ایجاد کرده است که در آن افراد می توانند از عینک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه مشاهده پرتاب آرتمیس ناسا با هدست واقعیت مجازی

تجربه مشاهده پرتاب آرتمیس ناسا با هدست واقعیت مجازی