مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 08:572022-08-29حوادث

توقیف 4 دستگاه خودروی شوتی در شازند


فرمانده انتظامی شهرستان شازند ازتوقیف چهار دستگاه خودروسواری شوتی به طور هم زمان وکشف بیش از هشت میلیارد ریال کالای قاچاق خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از پلیس عبدالرضا جودکی گفت:مامورین انتظامی شهرستان شازند در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز درحین گشت زنی وکنترل محورم واصلاتی به طور هم زمان به چهاردستگاه خودروی سواری مشکوک و آنان را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ها 80 هزارعدد کپسول قرص ویتامینه ،190 کیلو گرم گردو ،700 عدد پیراهن مردانه ،چهار دستگاه ماشین لباسشویی و جارو برقی و دو دستگاه ماینر به همراه متعلقات آن فاقد هرگونه مجوز قانونی کشف وضبط شد.

این مقام انتظامی ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را در ارزیابی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی را بیش از هشت میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد کرد و گفت: در این زمینه 4نفر دستگیر و4دستگاه خودرو توقیف که با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند تاکید کرد: پلیس در راستای اجرای وظایف خود و مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با قاچاقچیان مقابله می کند.

انتهای پیام/ 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 4 دستگاه خودروی شوتی در شازند

توقیف 4 دستگاه خودروی شوتی در شازند