مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 08:022022-08-29دانش

مدال آوری دانشجویان بیرجندی در المپیاد ورزشی کشور


دانشجویان دانشگاه بیرجند در سومین المپیاد فرهنگی ورزشی موسسات آموزش عالی کشور 3 مدال خوشرنگ مسابقات را به ارمغان آوردند.

- اصفهان؛ میزبان المپیاد فرهنگی-ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر با گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور با شعار ورزش، همدلی و ایثار از 30 مردادماه در دو دانشگاه صنعتی اصفهان و اصفهان در حال برگزاری است.

در این ماراتن ملی دانشجویان بیش از 55 دانشگاه دولتی، پیام نور، علمی کاربردی و مؤسسات غیردولتی در هفت رشته ورزشی شامل فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، دو و میدانی، بدمینتون، شطرنج و شنا به رقابت می پردازند.

در مسابقات فوتسال سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور تیم دانشجویی پسر دانشگاه بیرجند با سرپرستی علی ثقه الاسلامی و علیرضا قلی پور و مربیگری علیرضا عبداللهی با گردن آویز برنز بر سکوی قهرمانی رقابت ها ایستاد.

 در مسابقات شطرنج این رویداد فرهنگی ورزشی موسسات آموزش عالی کشور تیم دانشگاه بیرجند با ترکیب ریحانه نورمحمدی، زهرا ابراهیمی، اسما مصطفایی و مربیگری حمیده مرکی مدال خوشرنگ برنز را بدست آورد و سکوی سوم قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدال آوری دانشجویان بیرجندی در المپیاد ورزشی کشور

مدال آوری دانشجویان بیرجندی در المپیاد ورزشی کشور