مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 07:222022-08-29اجتماعي

نصب 150 المان در نقاط مختلف شهر قیدار


شهردار قیدار با اشاره به نصب بیش از 150 اِلمان در نقاط مختلف شهر از راه اندازی کارگاه جوشکاری و تولید المان نوری در قیدار با هدف حرکت در مسیر توسعه محیط شهری خبر داد.

- سیدمصطفی موسوی، شهردار قیدار در گفت گو با خبرنگار فارس اِلمان های نوری دائمی نصب شده و محل های نصب در شهر را بیش از 150 مورد اعلام کرد و اظهار داشت: علاوه بر این ریسه هفت رنگ به طول یک هزار و 300 متر تهیه شده که به همراه اِلمانهای یاد شده، در جای جای شهر قیدار توسط عوامل شهرداری نصب و مستقر شده اند.

  شهردار قیدار افزود: اِلمان های نوری در مرکز شهر، خیابان امام(ره)، ورودی های بلوار دانشگاه، بلوار شهید مظفر ذوالقدر، بلوار شهید سردار سلیمانی نصب شده اند که به صورت مناسبتی مورد بهره برداری قرار گرفته است.

  وی با بیان اینکه منظر شبانه به عنوان بخش جدا نشدنی در طراحی محیط شهری است که باید به صورت همزمان با باقی قسمت ها توسط طراحان شهری، طراحی شود، گفت: به شخصه معتقدم با استفاده از این تکنیک مهم می توان سر زندگی و سرحالی را برای شهروندان به ارمغان آورد و آرامش را در فضا برقرار کرد ضمن اینکه میزان اعتبار لازم برای ایجاد آوردن چنین فضای مفرحی، بسیار محدود است.

  شهردار قیدار با اشاره به شعار شهرداری قیدار مبنی بر شهر نشاط و زندگی اضافه کرد: نورپردازی المان شهری درست و اصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 150 المان در نقاط مختلف شهر قیدار

نصب 150 المان در نقاط مختلف شهر قیدار