مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 14:472022-08-28اقتصادي

درصد گلخانه ها در استان همدان افزایش یابد


استاندار همدان با بیان اینکه گسترش کشت های گلخانه ای را یکی از راه های جلوگیری از هدررفت آب دانست و گفت: متاسفانه درصد گلخانه ها در سطح استان خیلی کم است که باید به سرعت تعداد آنها را افزایش دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند علیرضا قاسمی فرزاد ظهر امروز در مراسم افتتاحیه هفت طرح گلخانه ای از شهرک گلخانه علمدار اظهار کرد: با توجه به اینکه قانون از این برنامه حمایت می کند لذا جهاد کشاورزی باید در این راستا برنامه متقن و مدونی داشته باشد و با جدیت برخوردار است اما باید مدیریت لازم در این زمینه به عمل آید تا با مشکل کم آبی مواجه نشویم.

وی گفت: مدیریت صحیح در امور آب مساله مهمی است که نباید از دید مسئولان ذیربط شهرستان به ویژه جهاد کشاورزی مغفول بماند لذا انتظار می رود برنامه دقیق و کارشناسی شده ای برای نظارت بر مصرف آب و جلوگیری از سوء استفاده و به هدررفت آن توسط جهاد کشاورزی اعمال شود.

  قاسمی فرزاد با بیان اینکه در حال حاضر شمال استان به علت بی توجهی دچار کم آبی شده است اضافه کرد: در گذشته بی توجهی و بی برنامگی هایی وجود داشته که باعث شد امروز شمال استان و به ویژه شهر همدان با کمبود آب مواجه شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود توجه به مساله تولید و اشتغالزایی را مهمترین برنامه مسئولان طی سال های اخیر ذکر کرد و افزود: خوشبخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درصد گلخانه ها در استان همدان افزایش یابد

درصد گلخانه ها در استان همدان افزایش یابد